Sims 2-3

Itt Sokmindent Megtudhatsz a Simsről!Ez itt *Sziszi* oldala!!!Az Oldal Még Szerkesztés Alatt Áll!!!


 

Akartál valaha ?rült tudós, sikeres genetikus, népszer? politikus,
esetleg nagymen? kasszafúró lenni? A "The Sims" szélesre tárja a 
kapukat a képzeleted elott.  Háztömbnyi ember életét élve válthatod 
valóra álmaidat, vagy élheted ki legsötétebb vágyaidat, ha a kedved 
épp úgy diktálja. Nehéz lenne e komplex játéknak minden csínját-bínját 
röviden összefoglalni, mégis talán nem köveznek meg, ha a teljesség 
igénye nélkül néhány tapasztalatomat megosztom veletek, hátha 
segítenek átverg?dni a kezdeti nehézségeken.

Kezdetek:
---------
Induláskor az els? feladatod a szerepl?k karaktereinek megformálása. 
Ez fontos lépés, de hacsak nem alkotsz teljesen kiegyensúlyozatlan 
embereket, nem kell, hogy órákig rágd a körmöd, mire kiizzadod a 
legel?nyösebbnek tartott tulajdonságokkal felruházott Simjeidet. A 
legfontosabb, hogy az "outgoing", "nice" és az "active" 
tulajdonságokat minél magasabbra tornászd fel. A "neatness" a 
legkevésbé fontos, hisz mindenképpen érdemes házvezet?n?t alkalmaznod, 
hogy ne kelljen vesz?dnöd a takarítással, mosogatással és az egyéb ház 
körüli teend?kkel. ? mintegy tíz dollingeredbe kerül naponta, de 
rengeteg id?t és fáradtságot spórolhatsz meg vele. Nem érdemes 
egyébként az els? családnak (különben az elején ajánlott inkább egyf?s 
háztartást kialakítani) a saját vezetéknevedet ajándékozni, hisz 
rengeteg bakit követsz majd el, ne a saját famíliád bukjon bele az 
els? szárnypróbálgatásaidba! Ha a Newbie család segítségével 
megismerkedtél a játék irányításának alapjaival, célszer? kilakoltatni 
?ket, és beköltöztetni saját emberkédet e házba, mert kezdetnek 
tökéletesen megteszi. Kés?bb nyugodtan költsd a pénzed a minél 
kényelmesebb otthon létrehozásának szent feladatára; ha az építkez? 
család tönkremegy, ?ket kiköltöztetve a következ? tulajdonosokkal már 
csak a bútorozás költségeit kell vállalnod. Házad építésekor minél 
nagyobb és minél egyénibb (gy. k.: nem téglalap) alakú szobákat 
alakíts ki, mivel tárolókapacitás és kényelem szempontjából a lakosok 
ezeket kedvelik leginkább. A bels? hellyel spórolandó akár küls?
lépcs?t is építhetsz az emeletek közé. A kertben célszer? kis utakat 
kijelölnöd (flooring tool), az emberkék azokon közlekednek, ha nem 
esnek messze a tervezett útvonaluktól, és ily módon biztos lehetsz 
benne, hogy a szórakozott Sim úr nem tapossa le a kedvenc virágaidat. 
Érdekes lehet?ség a kegyes csalásra az irányítás ama sajátossága, hogy 
ha a kurzorral rámutatsz bármelyik nem kiválasztott emberre, annak 
mozgása lelassul, ha pedig a kiválasztottadat célzod meg, gyorsabban 
kezd tevékenykedni. Ezt kihasználva el?nyre tehetsz szert pl., ha 
bombázó t?nik fel a színen, és rajtad kívül a szomszéd suttyó is rá 
akar startolni.

Lakberendezés:
--------------
A berendezés megválasztásakor nem árt néhány célszer?ségi szempontot 
figyelembe venned. Feltétlenül vegyél h?t?szekrényt, telefont, ágyat 
vagy jobbfajta díványt, WC-t, zuhanyfülkét vagy fürd?kádat, valamint 
hagyományos vagy mikrohullámú süt?t. Ezek persze csak a minimum 
szükséges darabok, kell majd TV készülék a szórakozáshoz, könyvespolc 
a f?zési, vagy szerelési munkálatok megtanulása céljából, esetleg
fest?állvány a kreatív pihenéshez. A választott munkahelyed is utat 
mutat a vásárláshoz. Ha a fejedet használod, sakk-készletet, ha a
testedet, akkor edz?felszerelést, ha pedig az el?nyös megjelenésedet 
kívánod kamatoztatni, akkor tükröt érdemes beszerezned. Fontos még a 
kell? világítás biztosítása, hogy Simék jól érezzék magukat otthon. 
Minden helyiségbe építs ablakokat, és állíts legalább egy 
világítótestet, a fürd?szobába a kis vízszintes diszkrét nyílászárók 
elhelyezése esetleg meggondolandó, ha nem kívánod szomszédaidat intim 
pillanataid látványával szórakoztatni! Mindig vedd fel a telefont, ha 
hívásod érkezik! Kapcsolj "pause" módba, és add ki a legközelebbi 
családtagnak a parancsot, nehogy lemaradj valami kellemes 
meglepetésr?l! Sajnos id?nként betör?k látogatnak meg majd, akik 
legértékesebb cuccaidtól szabadítanak meg el?szeretettel, mégpedig 
akár ött?l is egyszerre. Jól megtervezett rendszert építve riasztók 
felszerelésével védekezhetsz ellenük. Ez nem nehéz, állíts két 
szabadon álló falat a telek két szélén, mindegyikre szerelj egy-egy 
riasztót, így olcsóbban kijössz, mintha minden szobádat külön-külön 
ellátnád védelemmel. A riasztó jelére a rend?rök a helyszínre 
száguldanak, és elkapják az óvatlan tolvaj grabancát. Ekkor az 
elrabolt tárgyak bizonyítékok lévén nem kerülnek vissza a birtokodba, 
de a biztosítód fizet, és ráadásul 1000 dollár jutalom is üti a 
markodat!

Igények:
--------
Nagyon fontos emberkéid minden alapvet? igényét folyamatosan 
kielégítened. Állíts munkaasztalt a konyhába, hogy el? tudják 
készíteni az ételt, ne kelljen konzervbabot kanalazniuk a dobozból a 
konyha közepén állva. Amíg f?zési tudományod nem éri el legalább a 
második szintet, használj mikrosüt?t, nehogy ügyetlenkedve felgyújtsd 
a lakást lánggal sütés közben! A kényelem is nagyon fontos, jó 
min?ség? ül?- és fekv?alkalmatosságok beszerzésével biztosíthatod 
kegyenceid komfortérzését. A jó forró fürd? is megteszi, amivel
ráadásul a higiénés igények is kielégítést nyernek egyszerre. A WC 
használata is rendszeresen szükségeltetik, ellenkez? esetben emberkéd 
bepisilhet, ami ugyan lenullázza az aktuális budihiányt, de jelent?sen 
lejjebb viszi az egyén higiénia-mutatóját is, talán nem kell 
megmagyaráznom, miért! Szórakozási lehet?séget is biztosítanod kell 
kis kreatúráidnak, valamint rendszeresen id?t kell szakítanod némi 
pihenésre is. Megteszi egy kis szunyókálás a kanapén, vagy a kényelmes 
fotelben, de igazán a piruettszer? pizsibe bújás utáni mély alvás
hozza vissza a fogyatkozó energiákat. Célszer? ébreszt?órát vásárolni, 
az beállítva minden nap két órával a munkába citáló autó érkezése 
elott felébreszt mindenkit, aki az adott szobában alszik.

Társadalmi viszonyok:
---------------------
Feltétlenül törekedned kell a környéken lakókkal minél szorosabb 
barátságba kerülni; ez a szociális igények kielégítésén kívül 
karriered építésében is a segítségedre lehet. El?ször is minden házba 
szereltess telefont, mert ez az egyetlen hosszú távon használható 
módja barátaid elérésének. Minden feléd járót állíts meg legalább egy 
pillanatra, mert akinek bemutatkozol, az felkerül a telefonon elérhet? 
személyek listájára, így kés?bb nem kell vadászgatnod rá az utcán 
bóklászva. A legmagasabb ismer?sönként elérhet? "friendshipö pontszám 
a 100, ennek megszerzése azonban nem könny? feladat. Óvatosan kell 
válogatnod az egyre b?vül? interakciós lehet?ségek közül, ha nem 
akarod elrettenteni magadtól új ismer?seidet. Például 20 körüli 
pontszámmal még nem érdemes az adott személyt szórakoztatni próbálnod 
(entertain), mert épp ellenkez? hatást érhetsz el vele. Ugyanilyen 
körültekint? óvatossággal kell pl. az ölelkezést, flörtölést és 
csókolózást is kezdeményezned az ellenkez? nem képvisel?ivel szemben. 
Ami beválik, azt érdemes többször is kezdeményezni, ha történetesen 
vev?k a poénjaidra, f?zz több tréfát a beszélgetésbe. Úgy t?nik
egyébként, hogy a tánc, aztán szórakoztatás, majd tréfálkozás 
triumvirátus alkalmazása hozza a legtöbb pontot, tornászd fel a 
mutatót 100-ra, majd küldd haza a delikvenst, és kezdj el f?zni valaki 
mást. A látogatókat el kell foglalnod valamivel, ha nem akarod, hogy 
unalmukban elhúzzák a csíkot. Ültesd le ?ket, ha lehet, akár a vacsora 
mellé, vagy a TV elé, esetleg sakkozni egyet, így jókedvük nem lankad, 
barátságpontjaid pedig szemet gyönyörködtet?en gyarapodnak. Ha csak 
egyetlen család mindennapi gondjait tervezed a nyakadba venni, a 
szomszédságba népes famíliákat telepíts le, hogy barátokban sose 
sz?kölködj. Sokat nem kell velük vesz?dnöd, berendezésként elég egy 
frigót, telefont (hogy fel tudd hívni ?ket), WC-t és valami 
alvóalkalmatosságot berámolnod a házukba, aztán boldogulnak maguktól 
is. Érdekes tapasztalat lehet egyszerre több lánnyal is bens?séges 
kapcsolatot fenntartani, csak arra vigyázz, hogy míg az egyikkel
cicázol, a másikat (másikakat) foglald el valamivel, hogy ne jöjjenek 
rá a turpisságra. Ültesd ?(ke)t a TV elé egy izgalmas show idejére, 
vagy küldd át a másik szobába, a lényeg, hogy ne lássa meg, hogy 
csókolózol a másik lánnyal, mert akkor kitör a balhé. Törött szívek 
darabjai csilingelnek a padlóra esve, veszekedés, s?t verekedés törhet 
ki, ami kellemes látvány ugyan, de a "happiness" mutatót negatívan 
befolyásolja. Ha kapcsolatod valamelyik lánnyal már kell? mélységeket 
ért el, megkérheted a kezét. Ha igent mond, az esküv?i szertartás 
villámgyorsan lezajlik, és az ara a házadba, jövedelme pedig onnantól 
kezdve a zsebedbe vándorol. Ha gyakran és érzelmesen csókolózol 
partnereddel, egy az öthöz eséllyel a játék felajánlja a gyerek 
vállalásának lehet?ségét. Ha pozitívan nyilatkozol, csiribí-csiribá a 
baba ott terem, sajnos nem kísérheted figyelemmel életre hívásának 
izgalmas mozzanatait! Három egész napig etetgetned kell ?t, játszani 
vele és énekelni neki, ebb?l csak a játék jut automatikusan Simék
eszébe, a másik kett?re neked kell figyelned, különben legvégs? 
esetben érte jön a Gyermekvédelmi Hivatal zord munkatársa, és búcsút 
mondhatsz neki. Ha nem viseled gondját rendesen, azt sírással jelzi. 
Ekkor etesd meg, hogy éhségét csillapítsd, ha pedig még ezután sem 
nyugszik meg, énekeld álomba ?t, hogy kipihenhesse fáradtságát. A 
negyedik napra viszont hipp-hopp, a bébi gyerekké serdül, és azontúl 
nem kell minden percedet neki szentelned. A gyerekekre ugyanazok az 
igények jellemz?k, mint a felnottekre. Az ? munkahelyük az iskola, 
figyelj arra, hogy tartósan ne kapjanak elégtelen ("F") osztályzatokat 
(könyvespolc és számítógép birtoklása esetén tanulhatnak otthon), és 
ne lógjanak a suliból, mert akkor rövidesen katonai iskolába küldik 
?ket, ami az egyszeri 1000 dolláros költségen kívül azzal is jár, hogy 
porontyod egyszer és mindenkorra elt?nik az életedb?l! Azonos nem? 
partnert is választhatsz magadnak (huh), ha beállítottságod ezt 
diktálja, az ilyen kapcsolatok azonban nem végz?dnek házassággal, és a 
gólya érkezése sem koronázza be azokat, bár örökbe fogadhatsz
gyerekeket, ha felhívod a megfelel? ügynökséget. Fontos még a 
társadalmi élet szempontjából kedves halottaid földi maradványainak 
elhelyezése. Ha házon belül keresel helyet az urnának, ahogy az USA-
ban dívik, a lakók kedve borúsabbra fordul, inkább válassz egy szép 
sírkövet, és helyezd el azt a ház mellett, távol az úszómedencét?l és 
a barbecue-süt?t?l. Sajnos az elhunytak nem elégszenek meg a sírkövek 
és urnák által fennmaradó emlékükkel, minden nap este 11 órakor 10-15% 
eséllyel szellemük visszatér a túlvilágról, és kísértet képében 
zavarja meg éjszakai nyugodalmadat. Általában láthatatlanok, de
huhogásukkal megzavarják az alvási ciklusodat, így nem pihenheted ki 
magadat a kell? mértékben. Ha ez nagyon zavaróvá válik, célszer? 
megszabadulni az ?sök emlékét?l, azok kitörlésével a kísértetjárás 
megsz?


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 4
Havi: 107
Össz.: 28 362

Látogatottság növelés
Oldal: Tippek és Trükkök
Sims 2-3 - © 2008 - 2024 - simsdolgok.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »